Može li se naručiti proizvod koji nije dostupan ili kojeg nema na stranici?

Općenito nije moguće naručiti proizvode koji nisu dostupni.

Ako neku stvar možemo nabaviti u predviđenom roku i po transparentnim uvjetima, ta se stvar na stranici nalazi sa statusom "po narudžbi" i može se redovno naručiti.
Ako proizvod ima status "nije dostupan" ili se ne nalazi na stranici, to obično znači da nemamo jasne informacije kada će (i hoće li uopće) biti dostupan i koja će biti njegova cijena.
Budući da se trudimo učinkovito realizirati narudžbe prema transparentnim pravilima i da ne dajemo obećanja koja ne možemo ispuniti, ne primamo narudžbe za stvari koje nisu dostupne.

Opcija "obavijesti me kad proizvod bude dostupan"

Umjesto da naručujete nešto što nije dostupno, preporučujemo da koristite opciju "obavijesti me kad proizvod bude dostupan". Na stranici svakog nedostupnog proizvoda nalazi se odgovarajući gumb i prozorčić za upisivanje adrese e-pošte (osim ako ste prijavljeni – u tom slučaju to nije potrebno).
Kada primimo molbu za obavijest, automat će poslati obavijest čim se proizvod pojavi.

Imajte na umu da su na stranici standardno prikazani samo dostupni proizvodi, a ako ne možete pronaći artikl da biste registrirali svoju molbu za obavijest, stavite odgovarajući filtar u opcijama pretrage.

Molbe za obavijest ne primamo putem telefona ili e-pošte.

Događa se da tijekom jednog dana kroz naše skladište prođe na tisuće proizvoda.
Ne možemo za svaki od njih provjeravati bilješke i tražiti koga je proizvod zanimao, zato je naš automatski sustav jedina opcija da dobijete obavijest. Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.

Dvije iznimne situacije

  • Ako je određeni artikl novitet, ako se radi o brandu koji imamo u ponudi, ali se ne nalazi na našoj stranici, najvjerojatnije će uskoro biti dostupan. Možete nam se obratiti i s pitanjem – možda smo nešto propustili...
  • Ako neki brand uopće nije u našoj ponudi, to znači da uopće ne surađujemo s njegovim dobavljačem. Rado ćemo primiti vaše prijedloge za proširenje ponude i, ako je neki prijedlog zanimljiv, možemo započeti suradnju, ali ne dobavljamo pojedinačne proizvode.

Dijagram povijesti dostupnosti

Na stranici svakog proizvoda nalazi se i dijagram dostupnosti. Provjerite ga jer sadrži puno informacija.

  • Ako se proizvod redovito pojavljuje i nestaje, to znači da se trudimo održavati njegove zalihe na razini koja odgovara potražnji ali se može dogoditi da je trenutno nedostupan. Ako je artikl u nekom trenutku nedostupan, na osnovu povijesti dostava možete procijeniti njegovu učestalost i izračunati kada se može ponovo pojaviti u ponudi.
  • Ako je proizvod nedostupan najmanje nekoliko mjeseci ili nikad nije bio dostupan, znači da je proizvod nedostupan kod distributera (kraj proizvodnje ili se ne uvozi zbog malog interesa) ili smo završili suradnju s nekim dobavljačem. U tom nas slučaju nema smisla pitati možemo li nabaviti proizvod jer njegov nedostatak kod distributera znači da ga nemamo gdje kupiti.
    Izuzetak su samo rezervni dijelovi za neke alate.
  • Moguće netipične situacije na dijagramu:
    • Na dijagramu se ne vidi dostava, a unatoč tome proizvodu se mijenja status u dostupan. Objašnjenje: proizvod je bio rezerviran, nitko ga nije kupio, a rezervacija je istekla.
    • Proizvod je cijelo vrijeme dostupan i duže vrijeme (nekoliko mjeseci ili godina) nisu označene dostave. Objašnjenje: prilikom posljednje dostave dobili smo količinu koja je dovoljna za duže vrijeme, npr. kupili smo mnogo proizvoda iz limitirane serije jer on neće biti dostupan na tržištu nakon isteka zaliha.
Natrag