Opći uvjeti o kupovini

 

 

https://www.super-hobby.hr/

 

 

 

  1. Opće odredbe

 

  1. Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, jamstva za ispravnost proizvoda (garancija) i uvjete njenog korištenja, prava na prigovor i raskid ugovora, uvjete dostave i druga pitanja vezana uz Internetsku trgovinu.
  2. Internet trgovinu dostupnu na internet adresi https://www.super-hobby.hr/  vodi društvo PJB Hobby Sp. z o.o, Koźmice Wielkie 781 ,32-020 Wieliczka (Poljska), +48 12-284-83-28, OIB: PL683-211-47-40, E-mail: [email protected] . 
  3. Pravila su namijenjena fizičkim i pravnim osobama koje koriste internet trgovinu, elektroničke usluge ili zaključuju kupoprodajne ugovore.
  4. Prihvaćanje ovih Pravila je dobrovoljno, ali nužno ukoliko želite otvoriti račun, izvršiti narudžbu ili izvršiti rezervaciju.
  5. Kupnjom proizvoda putem Internetske trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.Kupca obvezuju Opći uvjeti koji su važeći u trenutku   (predaje internetske narudžbe).
  6. Ovi Opći uvjeti prevladavaju nad drugim ugovornim uvjetima kupca ili ugovornim uvjetima druge osobe koji odstupaju od ovih Općih uvjeta.
  7. Održavanje, osiguravanje i objavljivanje relevantnih odredbi sklopljenog ugovora o uslugama informacijskog društva odvija se slanjem e-mail poruke na e-mail adresu koju je dao kupac. Ova odredba ne odnosi se na ugovor o kupoprodaji.
  8. Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz Internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.
  9. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ako je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.

 

 

  1. Uvjeti kupovine

 

  1. Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
  2. Sklapanje kupoprodajnog ugovora između kupca i prodavatelja se događa nakon što  prodavatelj prihvati narudžbu.
  3. Prodavatelj omogućuje kupcu da putem Internet trgovine narudžbu izvrši na sljedeći način:
  1. Kupac dodaje odabrani proizvod/proizvode u košaricu, a zatim ide u obrazac za narudžbu.
  2. Kupac koji ima korisnički račun potvrđuje u obrascu za narudžbu da su podaci potrebni za sklapanje i ispunjenje kupoprodajnog ugovora ispravni. Korisnik koji nema korisnički račun mora samostalno ispuniti obrazac za narudžbu u pogledu svojih podataka potrebnih za sklapanje i ispunjenje ugovora o prodaji. U svakom slučaju, davanje zastarjelih ili lažnih podataka od strane kupca može spriječiti ispunjenje ugovora.
  3. Kupac odabire jedan od načina dostave koji je osigurao prodavatelj.
  4. Kupac odabire način plaćanja cijene i svih ostalih troškova (primjerice dostava) ugovora o prodaji naznačenih u obrascu narudžbe. U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupovinu zajedno sa cijenom proizvoda te ukupnom cijenom (uključen PDV).
  5. Kupac šalje narudžbu prodavatelju (podnosi ponudu) koristeći funkcionalnost Internet trgovine koja je u tu svrhu dostupna (gumb: "Naručujem i plaćam").

 

  1. Sigurnost pri plaćanju/ Cijene

 

  1. Trenutno dostupni načini plaćanja navode se u Internet trgovini na kartici "Načini plaćanja" i svaki put na podstranici određenog proizvoda, uključujući kada kupac želi sklopiti kupoprodajni ugovor.
  2. Plaćanje iznosa narudžbe elektroničkim putem i debitnim/kreditnim karticama vrši se u skladu s izborom kupca putem ovlaštenih servisa.(PayPal)
  3. Pri plaćanju kreditnim ili debitnim karticama kupca se preusmjerava na internetsku stranicu odgovarajućeg pružatelja usluga plaćanja preko kojeg će trgovac rezervirati sredstva izravno na računu kupca nakon što trgovac kupcu pošalje e-poruku kojom prihvaća njegovu ponudu.
  4. Kupac je svjestan i suglasan da njegov pružatelj usluga plaćanja u svrhu ispunjavanja obveza plaćanja u vezi s kupnjom u skladu s ovim općim uvjetima kupcu može naplatiti troškove transakcije koji trgovcu nisu poznati.
  5. Nakon danog naloga za plaćanje kreditnom ili debitnom karticom kupac se odriče svakog prava na opoziv ili izmjenu takva naloga. U suprotnome odgovara trgovcu za sve troškove i s njima povezanu štetu.
  6. Kupac je suglasan da trgovac u slučaju sumnje u zloupotrebu bilo kojeg načina plaćanja po vlastitoj prosudbi smije svaku predmetnu transakciju bez prethodne obavijesti predati na rješavanje nadležnim tijelima.
  7. Prodavatelj izdaje račun elektronskim putem (e-mail).
  8. Sve cijene su izražene u Kunama (Kn) i uključuju PDV.
  9. Zadržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Cijene vrijede u slučaju plaćanja s gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima.

 

 

 

 

  1. Rok isporuke

 

  1. Dostava proizvoda dostupna je na teritoriju Republike Hrvatske.
  2. Dostava proizvoda obavlja se isključivo radnim danom. Za određivanje točnog vremena dostave prethodno će Kupca kontaktirati ovlašteni dostavljač.
  3. Dostava proizvoda se plaća, osim ako ugovorom o kupoprodaji nije drugačije određeno.
  4. Ukupno vrijeme čekanja do primitka proizvoda od strane kupca (datum isporuke) sastoji se od vremena u kojem prodavatelj priprema narudžbu za isporuku i vremena isporuke proizvoda od strane prijevoznika.
  5. Rok za isporuku proizvoda kupcu je do 14 radnih dana, osim ako je u opisu navedenog proizvoda ili prilikom narudžbe naveden kraći rok.

 

  1. Pravo odustajanja od kupovine

 

  1. Potrošač koji je sklopio ugovor na daljinu može jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana bez ikakvog navođenja razloga i bez bilo kakvih drugih troškova osim troškova predviđenih zakonom.
  2. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
  3. Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana. Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.
  4. Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom:
  1. u pisanom obliku na adresu: PJB Hobby Sp. z o.o, Koźmice Wielkie 781 ,32-020 Wieliczka (Poljska), +48 12-284-83-28, OIB: PL683-211-47-40, E-mail: [email protected] 
  1. Potrošač može koristiti obrazac za odustajanje, ali nije obvezan.
  2. U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora na daljinu, ugovor se smatra raskinutim.
  3. Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.
  4. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.
  5. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. U slučaju da se sredstva ne mogu vratiti istim načinom plaćanja koji je koristio Potrošač zbog toga što Prodavatelj više ne podržava određeni način plaćanja, Prodavatelj će izvršiti povrat sredstava koristeći način plaćanja koji će u najvećoj mogućoj mjeri odgovarati svojstvima načina plaćanja koji je prethodno koristio Potrošač.
  6. Potrošač je dužan odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od kupoprodajnog ugovora, vratiti proizvod prodavatelju ili ga predati osobi ovlaštenoj od strane prodavatelja za preuzimanje, osim ako prodavatelj nije ponudio da će sam preuzeti proizvod. Potrošač može vratiti proizvod na sljedeću adresu: PJB Hobby Sp. z o.o, Koźmice Wielkie 781 ,32-020 Wieliczka (Poljska), E-mail: [email protected] . Po mogućnosti kupac treba predočiti i dokaz o kupnji proizvoda ili ispisan elektronički dokaz o kupnji Proizvoda.
  7. Sve troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.
  8. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

 

  1. Reklamacija proizvoda i Odgovornost za materijalne nedostatke

 

  1. Osnova i opseg prodavateljeve odgovornosti prema kupcu ako prodani proizvod ima materijalni nedostatak navedeni su u odredbama Zakona o obveznim odnosima.
  2. Prodavatelj je dužan kupcu prodati proizvod bez nedostataka. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.
  3. Kupac može obavijestiti prodavatelja o materijalnom nedostatku pisanim putem na adresu PJB Hobby Sp. z o.o, Koźmice Wielkie 781 ,32-020 Wieliczka (Poljska), E-mail: [email protected] .
  4. .Ako se prigovor odnosi na proizvod, preporučljivo je poslati prigovor i proizvod prodavatelju, kako bi imao mogućnost pregleda proizvoda.
  5. Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
  6. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
  7. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
  8. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
  9. Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

a. uklanjanje nedostatka,

b. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

c. sniženje cijene.

  1. Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor. Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
  2. Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
  3. Nedostatak postoji:

- ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

- ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

- ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili

- ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.

- ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

- ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,

- ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

- ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,

- ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili

- ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

  1. Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
  2. Kupcu se preporučuje da u opisu reklamacije navede: (1) podatke i okolnosti u vezi s predmetom prigovora, posebno vrstu i datum oštećenja; (2) zahtjev u pogledu načina uklanjanja nedostatka na proizvodu koji je bio predmet kupoprodajnog ugovora ili izjavu o smanjenju cijene ili izjavu o raskidu od kupoprodajnog ugovora; i (3) kontaktne podatke osobe koja podnosi prigovor - to će olakšati i ubrzati razmatranje žalbe od strane prodavatelja. Zahtjevi navedeni u prethodnoj rečenici samo su preporuke i ne utječu na valjanost podnesenih prigovora bez preporučenog sadržaja istog.
  3. Prodavatelj će odgovoriti na prigovor kupca najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka.
  4. U slučaju da prodavatelj odgovori na prigovor kupca i udovolji njegovom zahtjevu u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, kupac će biti dužan isporučiti proizvod o trošku prodavatelja na adresu PJB Hobby Sp. z o.o, Koźmice Wielkie 781 ,32-020 Wieliczka (Poljska), +48 12-284-83-28, OIB: PL683-211-47-40, E-mail: [email protected] .
  5. U slučaju eventualnog spora prodavatelj i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem. Ukoliko to nije moguće, potrošač može pokrenuti postupak protiv prodavatelja bilo pred sudovima države članice u kojoj prodavatelj ima domicil, ili, neovisno o domicilu prodavatelja, pred sudovima mjesta gdje potrošač ima domicil. Prodavatelj može pokrenuti postupak protiv potrošača samo pred sudovima države članice u kojoj potrošač ima domicil. Ova pravila ne utječu na pravo podizanja protutužbe pred sudom pred kojim, u skladu s ovim pravilima, teče prvotni postupak. U postupcima pokrenutima prema ovoj točci u vezi ugovora o kupoprodaji, primjenjivat će se pravo Republike Hrvatske.

 

 

 

 

  1. Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova

 

  1. Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15.02.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
  2. Kupac može podnijeti žalbu putem internetske platforme ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  1. Pritužbe i sporovi

 

  1. Ovi Opći uvjeti su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Pritužbe Kupci mogu poslati na adrese Prodavatelja pisanim putem i to putem pošte ili elektronskom poštom kako je to navedeno u popisu Prodavatelja.
  2. Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pritužbu primio, obavijestiti Kupca koliko će trajati njezina obrada i pravovremeno ga obavještavati o tijeku tog postupka i najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja pritužbe na istu odgovoriti.
  3. Prodavatelj i Kupac će moguće sporove svim silama nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, Kupac može podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore u slučaju kada je Prodavatelj trgovačkog društvo ili Sudu časti Hrvatske obrtničke komore u slučaju kada je Prodavatelj obrt ili podnijeti prijedlog za mirenje ovlaštenim Centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provoditi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilnika o Sudu časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, a pred centrima za mirenje sukladno Zakonu o mirenju i Pravilnika o mirenju odabranog centra za mirenje.

 

  1. Zaštita osobnih podataka

 

  1. Kupčeve osobne podatke prodavatelj obrađuje kao voditelj obrade osobnih podataka.
  2. Davanje osobnih podataka od strane kupca je dobrovoljno, ali potrebno za otvaranje korisničkog računa, korištenje određenih elektroničkih usluga, sklapanje i izvršenje kupoprodajnog ugovora ili rezervacija.
  3. Detaljne informacije o zaštiti osobnih podataka nalaze se na kartici " Polica privatnosti " koja je dostupna u Internet trgovini.

 

  1. Završne odredbe  

 

  1. Ugovori koje prodavatelj sklapa, sklapaju se na hrvatskom jeziku.
  2. Održavanje, osiguravanje i objavljivanje relevantnih odredbi sklopljenog ugovora o uslugama informacijskog društva odvija se slanjem e-mail poruke na e-mail adresu koju je dao kupac. Ova odredba ne odnosi se na ugovor o kupoprodaji.
  3. Održavanje, osiguravanje, upoznavanje kupca i potvrđivanje Kupcu relevantnih odredbi kupoprodajnog ugovora ostvaruje se slanjem kupcu e-mail poruke koja sadrži potvrdu narudžbe. Sadržaj kupoprodajnog ugovora dodatno je zabilježen i osiguran u IT sustavu Internet Trgovine.
  4. U pitanjima koja nisu obuhvaćena ovim pravilima koriste se općenito važeće odredbe hrvatskih zakona.
  5. Ukoliko potrošač ima određena prava propisana prisilnim propisima Republike Hrvatske, ona mu ne mogu biti ukinuta ovim Pravilima.
  6. Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Pravilima i Zakonom o zaštiti potrošača.

 

27.06.2022